الخميس، 19 مارس 2009

أمى


سنين وسنين بتعدى


ما نسيتك أبدا يوم


أنساكى أزاى قوليلى


وانت سبب وجودى


من كام يوم


حبيبتى لحظة فراقك


مرت على قلبى بمليون يوم


حبيبتى تبكى عيونى


أبدا ما جفت يوم


واجعنى فراقك اوى


مش عارفة هاعمل اية


مشتاقة ليكى أوى


لكن فى أيدى أية


لسة حبيبتى فاكرة


دموعك فى يوم زفافى


لسة حبيبتى فاكرة اشتياقك


وحضنك الدافى


لسة حبيبتى فاكرةدعائك


فاكرة آلامك


لسة حبيبتى ملكانى أفكارك


وأحلامك


حبيبتى انت يا طيبة


صورتك فى عينى ملاك جميل


تحتك الجنة يا أمى


بنسيمها الدافى العليل


بودعك برضة يا أمى


وفى أشتياق للقاء قريب

هناك 4 تعليقات:

  1. اولا انا بعتذر لان لو انتى بصيتى فى قائمة المدونات بتاعتى هتلاقى ان اخر موضوع مكتوب ليكى قبل الرحيل

    فبالتالى معرفش ان كتبتى جديد وكنت جاية اقول نزلى موضوع جديد

    بس انا همسح اللينك بتاع مدونتك من قائمة المدونات واحطة تانى يمكن يشتغل

    وادعي لوالدتك بالرحمه فأ، عمل الانسان ينقطع الا من ثلاث اخرهم ولد صالح يدعو له
    ادعيلها هتحس بيكى

    تحياتى

    ردحذف
  2. زوجة عنيدة
    أنا مش عارفةواللة لية البوست بتاعى مش بيتحدث عند أصحابى واحبابى بس أنا هسأل فى الوضوع دة ان شاء اللة
    بس على العموم انتى منورانى دايما
    امين يا رب يرحمها انا بادعيلها دايما فى صلواتى
    كل الود لكى

    ردحذف
  3. الله يرحمها ويرحم والدى واموات المسلمين اجمعين
    هى موصوله فى الدنيا بيكى ياقمر
    ادعيلها كتييير

    ردحذف
  4. الله يرحمها و يصبرك على فراقها

    وكل سنة وانتي طيبة يارب

    بالتوفيق ان شاء الله

    ردحذف

شرفونى ونورونى